captainarlert:

frothyfrothy-loins:

askinnyblackman:

sexuallyfrustratedshark:

tunnaa-unnaa:

oh no it’s the tie tans

………….
…….
….
what the shit
they are wearing ties
what the shit

can someone photoshop a tack onto one of them so it can be “a tack on tie tan”



sometimes I forget that the actual show is death and pain and suffering

captainarlert:

frothyfrothy-loins:

askinnyblackman:

sexuallyfrustratedshark:

tunnaa-unnaa:

oh no it’s the tie tans

………….

…….

….

what the shit

they are wearing ties

what the shit

can someone photoshop a tack onto one of them so it can be “a tack on tie tan”

sometimes I forget that the actual show is death and pain and suffering

ba614:

THIS IS A PICTURE THAT SOMEONE TOOK WHO WORKS ON AN OIL RIG IN TEXAS.HE WANTED TO GET A SHOT OF THE LIGHTNING THAT WAS FLASHING BY. HE WAS UNAWARE OF THE TORNADO UNTIL THE LIGHTNING ILLUMINATED IT.This has been called a one-in-a-million photo; taken south of Ft. Stockton, Texas.

ba614:

THIS IS A PICTURE THAT SOMEONE TOOK WHO WORKS ON AN OIL RIG IN TEXAS.

HE WANTED TO GET A SHOT OF THE LIGHTNING THAT WAS FLASHING BY. 
HE WAS UNAWARE OF THE TORNADO UNTIL THE LIGHTNING ILLUMINATED IT.

This has been called a one-in-a-million photo; taken south of Ft. Stockton, Texas.

ship-hard:

dorasfedora:

I hate when you’re at someone’s house and they’re like
‘mum, she’s hungry’
And you’re like NO DONT SAY THAT I SOUND SO NEEDY WHY COULDN’T YOU JUST SAY WE!?!?

glad to know its an international thing

5000letters:

i find it so incredibly attractive when someone is really good at something, like you can play the violin? damn son. you’re a really talented dj? good for you! i don’t care if you talk to me about quantum physics for an hour straight if i can see the passion in you at some point in that hour i’ll think “whoa, this is really hot.” 

owlmylove:

gerardwayswife:

double-pistol-wink:

suffren:

randomlinktime:



i lost it at “me dammit”

ME DAMMIT.

ME DAMMIT

ME DAMMIT.

owlmylove:

gerardwayswife:

double-pistol-wink:

suffren:

randomlinktime:

image

i lost it at “me dammit”

ME DAMMIT.

ME DAMMIT

ME DAMMIT.

(Source: shittime)

houseofthegolem:

gamefreaksnz:

Halo: Nightfall images reveal lead character

Microsoft has released the first photos of Spartan Agent Locke, the main character in upcoming live-action Halo series.

View the gallery here.

*squeals*

nudityandnerdery:

berenzero:

auric-pauper:

Tell me this is not one of the most motivating demotivating posters you’ve ever seen.

Made by Drakevarg

I LOVE ALL OF THESE.

Next D&D game I get to play in, I’m building a bad-ass bard, and no one’s gonna stop me.

I wouldn't be afraid of spiders if I could just talk to them, you know?

Me: Oh, hey whoa, this shower is occupied.
Spider: Omg man I didn't see you there.
Me: We cool?
Spider: Yeah, yeah, we're cool. I'm just coming down to scope out the tub.
Me: Oh, that's legit. Hey, you might wanna move over some--you're descending right into the shower stream and I don't want you to drown.
Spider: Hey thanks, bud. I'll be careful.
Me: So...can I get out now?
Spider: Sure, sure! Sorry I'll just move over here.
Me: Thanks. You have a nice night. Don't come into my bedroom, okay?
Spider: Nah, that's your space. We're cool. Have a great evening.
Gavin breaks Jack

gavins-tower-is-pimpin:

[x]

(Source: coolasknobs)

xlthuathopec:

lycanheiress:

THINGS GOT A LITTLE BIT OUT OF HAND

Yes yes yes yes yes all the yes every single yes ever existing ever yES I LOVE YOU SO MUCH HHHHHHHHNNNNNNGGGGGGGGGG THSI IS PERFECT

xlthuathopec:

lycanheiress:

THINGS GOT A LITTLE BIT OUT OF HAND

Yes yes yes yes yes all the yes every single yes ever existing ever yES I LOVE YOU SO MUCH HHHHHHHHNNNNNNGGGGGGGGGG THSI IS PERFECT